top of page

Services

MediaBroker is a full-service media agency, which means we can help you with everything related to media

Anchor 1
Anchor 2
Anchor 3
Anchor 3

Strateegia ja planeerimine

  • Meediastrateegia

  • Sihtgrupianalüüs ja meedia tarbimise harjumused

  • Eeluuringud

  • Meediaplaneerimine

  • Loovlahenduste tugi ja loomine

Meediaost ja monitooring

  • Hinnaläbirääkimised ja meedia ost

  • Monitooring ja kampaania kokkuvõte

  • Kampaania järeluuringud ja analüüs

Strategy, plan, analysis

​

  • Digital marketing strategy and plan

  • Target group and competitor analysis

  • Pre and post campaign research

  • Digital media planning

Digital advertising

​

  • Digital media planning according to goals

  • Setting up targeted campaigns

  • Monitoring, optimization and analysis of digital advertising campaigns

  • Creative solutions for digital advertising

Tracking & SEO

​

  • SEO technical analysis

  • SEO content and keyword analysis

  • Tracking setup audit

  • Setting up tracking

Strategy, plan, analysis

​

  • Digital marketing strategy and plan

  • Target group and competitor analysis

  • Pre and post campaign research

  • Digital media planning

Digital advertising

​

  • Digital media planning according to goals

  • Setting up targeted campaigns

  • Monitoring, optimization and analysis of digital advertising campaigns

  • Creative solutions for digital advertising

Tracking & SEO

​

  • SEO technical analysis

  • SEO content and keyword analysis

  • Tracking setup audit

  • Setting up tracking

Telereklaam

Telemeedia võimaldab suuremahulist haaret ja on suurepärane valik kui soovid jõuda kiiresti laia publikuni.

​​

  • Põhjalikud teadmised telemõõdikutest

  • Ulatuslik kogemuste pagas telereklaamide planeerimises

  • Tihe suhtlus telekanalitega

 

Kõik see toetab meid asudes läbirääkimistesse, tagamaks sinu eelarve ulatuses maksimaalselt parimad lahendused, tingimused ja hinnad.

​

Sa ei pea pead murdma, mis on GRP, TRP, RBS, TVR, affinity index ja kõik teised telega seonduvad mõisted. Jäta analüütika ja kalkulatsioonid meie kanda.

Kui aga soovid siiski telereklaami ostmise hingeelu paremini tundma õppida, siis oleme olemas ja teeme kõik selgeks.

​

Kindlustame, et sinu telereklaam jõuab õige sihtgrupini.

Välimeedia

Välimeedia hõlmab erinevaid reklaamivorme ja -kanaleid, mis asuvad välitingimustes (bussiootepaviljonid, digitaalsed ekraanid, piilarid, reklaam treileritel ja tuhat muud lahendust).  

 

Välimeedia eesmärk on jõuda suure hulga inimesteni avalikes kohtades ning luua tugev bränditeadlikkus ja sõnumi levik.

​

Välimeedia planeerimisel tuleb arvestada:

  • sihtrühma ja eesmärkidega

  • kampaania sõnumiga,

  • kestvusega,

  • aastaaja ja paljude muude oluliste teguritega.

​

Selle põhjal otsustame, millist tüüpi välimeediat kasutada ja millistes asukohtades.

 

  • On tegemist pikaajalise või lühiajalise kampaaniaga? 

  • Kas sinu toodet ostab 16-aastane Silver või 54-aastane Harri?

  • Lanseerid oma teenuse südasuvel või paukuva pakase ajal?

​​

Need on vaid osad faktorid, mis mängivad rolli välimeedia kanalite ja formaatide valikul, kampaaniaperioodi pikkusel ning loomulikult ka välitingimustes hästi toimiva kujunduse loomisel.

​

Välimeedia annab kampaaniale kõrgema usaldusväärsuse. 

Raadioreklaam

Raadioreklaamiga on lihtne jõuda laia publikuni ja raadioklippi on soodne toota – kuluefektiivsus on seega antud kanalil vägagi paigas.

​

Hiljutine uuring näitas, et ka digikampaaniate puhul toob raadio toetava kanalina suurepäraseid tulemusi. Raadioreklaami meediamiksi lisades tõstad ka digiturunduse tulemusi.

​

Kas, millises mahus ja millistes raadiokanalites reklaamida, teeme kindlaks sihtgrupi põhjaliku käitumisanalüüsi alusel. Arvestades seejuures eelarve ja kampaania eesmärkidega.

 

Oluline on läbimõelda, millises ostuteekonna faasis on raadio mõjusaim.

​

Soovid osta tavaeetrit või paketina?

Kas soetada sponsorlustooteid nagu näiteks ilmateade, liiklusliin või raadiomängud?

​

Meie agentuur astub raadiokanalitega läbirääkimistesse, tagades sulle parimad tingimused. Meedia ost on täpselt planeeritud ja tulemuslik.

 

Tagame sinu sõnumi kõlamise õigel ajal ja õiges kohas, et saavutaksid seatud eesmärgid.

Siseraadio

Sinu kauplus paikneb kaubanduskeskuses?

Ettevõtte brände müüakse keskustes paiknevates kauplustes?

Soovid lihtsalt jõuda kaubanduskeskuses liikuva sihtrühmani?

​

Siseraadio on siinkohal väärtuslik meediakanal.

​

  • Kuhu saab siseraadio reklaamklippi osta?

  • Milline on mõistlik hind selles kanalis ja sinu soovitud asukohas?

  • Kes toodab klipi ja milline see klipp üldse olema peaks?

​

Ole mureta, me teame su küsimustele vastuseid ja kui ka kohe ei tea, siis on meil väärtuslikud kontaktid, kes infot rõõmsalt edastavad.

​

Kino ja ambient lahendused

Kino on meediakanal, mis esimesena ei pruugi kohe pähe torgata. Kuid kinotooli istudes oled sa ekraani ette just kui liimitud ning vaatad ära kõik reklaamid, mis sinuni tuuakse.

​

Kui sinu klient on kinokülastaja, siis tasub seda reklaamikanalit kindlasti kaaluda.

​

Ambient lahendused on võimalus mõelda kastist välja.

Soovid luua midagi pilkupüüdvat?

Paigutada enda brändiga tugevalt seostuv ese, kuhugi magusasse asukohta?

Milliseid võimalusi üldse olemas on?

​

Räägime sellest suurima rõõmuga. Ambient lahedused toovad ka meie tööpäeva uudseid mõtteid ja elevust.

Printreklaam

Printmeedia osakaal reklaamiturul on vähenenud, aga kaugeltki mitte kadunud. 

On sihtrühmi ja olukordi, millal printreklaam on vägagi kasulik ja oluline reklaamikanal. 

 

Väljaannete esikaasi kasutades toimib see lisaks just kui reklaamplakat, kuna see paistab silma ka poes või kontoris mööda jalutades ilma, et peaks väljaande kättegi võtma.

 

Printmeedia reklaamides on võimalus oma tooteid pikemalt lahti seletada, kuna lugejal on aega keskenduda (eriti oluline kui tegemist on keerulise teenusega).

 

Trükiväljaannetes on hea spetsiifilisi teemasid sihtida eriväljaannete ja hobiajakirjadega.

​

Töötame põhjalikult läbi sinu vajadused ja sihtgrupi ning kui sinu ettevõtte meediamiksi sobitub printreklaam, siis teeme kindlaks, kus, millal ja kui palju printi kaasata.

​

bottom of page