DIGITURUNDUS
MediaBroker loob sulle tulemusliku digiturunduse lahenduse
vastavalt sinu ettevõtte eesmärkidele ja eelarvele
Digireklaam annab sulle võimaluse
eriti täpselt sihtida oma reklaamikampaaniat, et jõuda just sinu kliendini.
Strateegia, plaan, analüüs
-
Digiturunduse strateegia ja turundusplaan
-
Sihtgrupi- ja konkurentsianalüüs
-
Eel- ja järeluuringud
-
Digimeedia planeerimine
Digireklaam
-
Digimeedia planeerimine vastavalt eesmärkidele
-
Sihitud kampaaniate seadistamine
-
Digireklaami kampaaniate monitooring, optimeerimine ja analüüs
-
Digireklaami loovlahendused
Tracking ja SEO
-
SEO tehniline analüüs
-
SEO sisu ja märksõnade analüüs
-
Tracking seadistuste audit
-
Trackingu seadistamine
Google reklaam
-
Otsingureklaam
-
Display reklaam
Sotsiaalmeedia reklaam
-
Facebook reklaam (Meta ads)
-
Instagram reklaam (Meta ads)
-
LinkedIn reklaam
-
TikTok reklaam
-
Twitter/X reklaam
Reklaam platvormidel
-
Youtube
-
Reddit
-
Spotify
Reklaam
kohalikes kanalites
-
Delfi
-
Postimees
ja teised kohalikud portaalid
Programmatic
reklaam
-
AdForm
-
Eskimi
Lisaks sellele, et digiturundus annab sulle võimekuse sihtida täpselt sinule olulist sihtrühma,
saad ka jooksvalt infot, kuidas sinu reklaam päriselt töötab.
-
Kui palju seda konkreetset reklaami vaadatakse?
-
Kui palju tuleb just sellest reklaamist sinu veebilehele külastajaid?
-
Kui kaua külastajad su veebilehel on ja mida vaatavad?
-
Kas reklaami kaudu jõudnud külastajad ka ostu või päringuni jõuavad?
EESMÄRK JA SIHTRÜHM
Enne kui digiturundusse pea ees sisse hüppad ja pimesi reklaame üles seadma asud, tuleme turunduse põhiküsimuste juurde – mis on eesmärk ja kes on sinu sihtrühm?
Selgelt määratletud eesmärk ning põhjalik sihtgrupi- ja konkurentsianalüüs on aluseks strateegiliselt läbimõeldud digiturundusele.
Digiturundusega saad hõlpsalt jõuda väga laia publikuni või vastupidi suunata oma kampaania väga spetsiifilisele rühmale.
Digikanalites on sihtrühmani jõudmine väga lihtne...
KUI sa tead, kuhu kanalitesse kampaaniad suunata, millist reklaami seal näidata, millisele sihtgrupile antud kanalis kuvada ning kuidas see kõik õigesti seadistada.
EELARVE
Digimeedia plaani loomisel mängib rolli lisaks sihtrühmale loomulikult ka eelarve.
Küll aga ei määra eelarve suurus kampaania edukust.
Väikese eelarvega on võimalik teha suuri tulemusi ning suure eelarvega on võimalik raha tuulde visata.
Edu määrab sihtrühmast ja eelarvest lähtuv
oskuslik kampaania planeerimine, seadistamine ja optimeerimine.
KORREKTNE TRACKING
Enne digireklaamide jooksutamist, veendu, et sinu veebilehel/veebipoes ja sotsiaalmeedia kanalites on üles seatud korrektselt, et oluline info talletub ning jookseb õigesti.
Ainult nii saad reaalsed numbrid ja tulemused ning kampaania toimivust objektiivselt hinnata.
Meie viime läbi põhjaliku veebilehe auditi, mis hõlmab nii tehnilise kui sisulise SEO ja märksõnade analüüsi ning trackingu auditit nii veebilehel kui sotsiaalmeediakanalites.
Pikaajaline kogemus ja uuendustega kaasas käimine võimaldab meil digiturundust
ellu viia tulemuslikult ja ilma raha tuulde loopimata.
Olgu kanaliks Meta, Google, TikTok, Spotify või hoopis kohalik uudisteportaal.
Digiturundus hõlmab endas
tohutult erinevaid lahendusi ja võimalusi
ning on pidevas muutumises.
Kui sinu ettevõttel ei ole aega, inimesi või soovi süveneda digiturunduse hingeelusse,
siis võta meiega ühendust.
Oleme sinu partneriks ja koos leiame sinu ettevõttele kasumlikuimad lahendused.